Strona główna1 » ekonomia politologia biznes2 » Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 13,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Odbiór osobisty - 0,00 zł
Przesyłka pocztowa - 15,00 zł
InPost Paczkomaty - 13,00 zł

Numer katalogowy: E2

Stan magazynowy: 1 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena: 35,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu

E2

 

Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne Slawka G. Scarso, Luciana Squadrilli

Zmień

EAN: 9788365625601

Tytuł: Marketing smaku

Autor: Slawka G. Scarso, Luciana Squadrilli

Okładka: miękka

Rok wydania: 2017

Wydawnictwo: Esteri Edra Urban & Partner

Liczba stron: 312

 

mogą wystąpić "przykurzenia" boków książki lub inne ślady od przestawiania na półkach, ale książka nieużywana - NOWA

poza tym st BDB

waga przesyłki do 1 kg